Od dzisiaj, 24 stycznia 2022 roku, urząd marszałkowski, tak jak cała administracja publiczna i samorządowa w kraju, pracuje w trybie zdalnym. Aby załatwić sprawę osobiście trzeba wcześniej umówić się z pracownikiem telefonicznie lub mailowo.
Obostrzenia te związane z pogarszającą się sytuacją epidemiczną w całym kraju.
W sprawach związanych z Opolską Kartą Rodziny i Seniora uprzejmie prosimy o kontakt:
? pod nr tel. 77 44 82 201
? mailowo na adres: rodzina@opolskie.pl
Przyjmowanie wniosków i wydawanie kart odbywa się bez zakłóceń, jednak w trosce o Państwa bezpieczeństwo gorąco zachęcamy do korzystania z platformy e-PUAP. Wniosek do pobrania tutaj.
Przypominamy, że nadal możliwe i zalecane jest składanie wniosków o wydanie OKRiS drogą pocztową.
Uwaga! W przypadku nieumówienia się wcześniej z pracownikiem – wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć w skrzynce na korespondencję umieszczonej w holu głównym budynku urzędu przy ulicy Hallera 9 w Opolu.
Życzymy Wam zdrowia!
Zespół Opolskiego dla Rodziny