INFORMACJA NA TEMAT WYDAWANIA OPOLSKIEJ KARTY RODZINY I SENIORA

W związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem koronawirusa uprzejmie prosimy, aby wnioski o wydanie Opolskiej Karty Rodziny i Seniora przesyłać do urzędu:

➡️ drogą pocztową na adres:
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA
OPOLSKIEGO
ul. Piastowska 14
45-082 Opole


➡️ drogą mailową na adres: rodzina@opolskie.pl

W przypadku przedłużenia ważności Opolskiej Karty Rodziny i Seniora prosimy o wstrzymanie się z wizytą w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego oraz w siedzibach współpracujących z nami urzędów miast i gmin oraz ośrodków pomocy społecznej do czasu następnego komunikatu.

Będziemy indywidualnie informować o terminie możliwego odbioru wydanej Karty.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 77 44 82 200