DNI WOLNE OD PRACY W URZĘDZIE MARSZAŁKOWSKIM W GRUDNIU I STYCZNIU

Jeśli planujesz złożyć wniosek o wydanie Opolskiej Karty Rodziny i Seniora, przedłużyć ją lub załatwić inną sprawę w naszym urzędzie w okresie okołoświątecznym, sprawdź, jak pracujemy.

Zgodnie z zarządzeniem Marszałka Województwa Opolskiego urząd marszałkowski nie będzie pracował w dniach 24 grudnia 2021 roku i 7 stycznia 2022 roku.

Obydwa dni zostały wyznaczone jako dni wolne od pracy za święta 25.12 2021 i 1.01.2022 przypadające w soboty.

Serdecznie zapraszamy przed i po świętach, ale pamiętaj, że najlepiej zadzwonić wcześniej i umówić się z pracownikiem.

Nr telefonu w sprawach dotyczących Opolskiej Karty Rodziny i Seniora to 77 44 82 200 i 77 44 82 201 lub mail: rodzina@opolskie.pl